Alla inlägg under september 2009

Av Tessan - 3 september 2009 13:16

på denna mobiltelefon *slurp*  :)

Av Tessan - 2 september 2009 13:13

Hej!

Ja,jag funderar på om det är nån förkyldning som spökar i min kropp

just nu? Känner mig krasslig i halsen,trött i kroppen och allmänt seg.

Nyser titt som tätt också. Men jag hoppas att det inte bryter ut. Har varken tid eller råd att va sjuk :(

Har tagit mig en Ipren,druckit juice och ätit en apelsin,så lite vitaminer har man fått i sig. Så peppar peppar och ska hålla alla tummar jag har,på att bli piggare :)

Det pratas ju så mycket om denna hemska svininfluensan,så man bli ju så skraj för det minsta lilla symtom på förkyldning! Fy alltså!


Annars har det iallafall varit lugnt här. Jag kom hem i söndags efter en jobbar helg och är nu ledig tills på måndag,då bär det iväg igen mot Sollefteå.

I dagarna här så var jag en dag på stan med 2 vänner. Jag körde!! Haha..har ju varit så grymt nervös och köra i denna stad..men det gick fin fint :) Lite mer träning så blir det bättre för varje gång. Man ska inte va så j-vla feg! Men det är ju de jag är ibland..haha!! :))


Sen igår var vi upp till svärföräldrarna och tiggde oss en kopp kaffe. Vi hade själv med oss fikabröd som vi sedan mumsade på. Sen hjälpte vi dem med att flytta lite möbler. Dem ska börja en rejäl renovering där uppe snart. Men det blir säkert superfint när det är klart :) Få se om det hinner bli klart innan jul..det hoppas då svärmora på :)

Ja och innan vi for därifrån så hade vi hunnit med lite kvällsfika oxå :)

Gott gott :)


Nä,nu tror jag att kaffet är klart inne i köket. Ska ta mig en kopp nu.

Ha det så bra och på återseende :)

Presentation


Tessans Vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards