Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Semester :)

Av Tessan - 16 juli 2011 19:57

 


Hej alla!

Nu är jag tillbaka igen till min gamla blogg.

Bytte till en annan blogg men det var så omständigt med allt på den sidan,så jag bestämde mig ganska fort att komma tillbaka hit igen!


Ja,nu har jag semester och det ska bli skönt med lite ledighet från jobbet. Man behöver få vara ledig och ladda batterierna men 4 veckor är ändå lite,må jag tycka. Tänk om man fick vara ledig i 2 månader! DET hade varit bra!

Men men nu har jag 4 veckor och jag ska försöka njuta så gott det går. Hoppas solen vill va framme i stortsett varje dag så man kan va ute i det fina vädret :) Regna kan det få göra på natten,då man ändå sover :)


Nån längre semester tripp blir det inte denna sommar. Vi hade planer på att åka ned till High Chaparral men nu kom något emellan,så därför blir vi hemma istället. Finns många fina ställen runtomkring här som är vackert och se. Så det få bli dagsutflykter istället! Om vädret håller i sig! HOPPAS.


Vad det är som har kommit emellan vill jag inte skriva här på bloggen men just nu mår man inte så bra känslomässigt.

Allt känns bara så jobbigt just nu.

Orkar inte skriva så mycket mer ikväll men avslutar med en liten  dikt till en jag tänker på just nu   

 


Du vet väl om att Du är värdefull,


att Du är viktig här och nu,


att Du är viktig för Din egen skull


-för ingen annan är som Du !

 
 
Kickan

Kickan

19 juli 2011 21:51

Jaa gumman jag förstår era känslor! Massa kramar

http://liljan25.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessan - 7 maj 2012 23:04

Go kväll på er ni som läser :)Hoppas ni har haft en bra dag/kväll. Här hos mig har det varit lugnt som vanligt. M har jobbat och jag har plockat med tvätten,disken. Bäddat rent i sängen med hotell lakan...wiihii..så mys! Sen har tankarna snurrat ru...

Av Tessan - 25 april 2012 20:28

Äntligen så har jag loggat in på bloggen igen och dax för en liten uppdatering :) Såg nu att det var väldigt längesen sist jag bloggade,men som ni alla vet så ÄR jag dålig på att skriva ofta! Idag har jag inte gjort så mycket. Min bästa hälft for ...

Av Tessan - 25 januari 2012 13:53


                       Idag är det en städ och tvättdag! Har varit ned med 3 tvättar och snart ska jag ned med 4:e och sista tvätten för idag. Har ingen tanke på att stor städa idag men plockar bara undan det värsta. disk och dyl. Min älskade...

Av Tessan - 20 januari 2012 12:31


                   Idag är det äntligen fredag och man är ledig! Har nyss tagit mig en dusch och ska strax ta andra koppen kaffe för idag. Sen har jag en fundering på att gå ut och skotta fram bilen. Det har kommit så himla mycket snö och det sn...

Av Tessan - 19 januari 2012 10:06

Go förmiddag på er!   Vilket snöoväder det är idag. Det har nog snöat i stort sett hela natten. Traktornerna här utanför har nästan åkt skytte trafik här, för att så fortast möjligast få bort den värsta snön på vägarna.   Ja gårdagen va jobb...

Presentation


Tessans Vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards