Alla inlägg under maj 2012

Av Tessan - 7 maj 2012 23:04

Go kväll på er ni som läser :)Hoppas ni har haft en bra dag/kväll. Här hos mig har det varit lugnt som vanligt. M har jobbat och jag har plockat med tvätten,disken. Bäddat rent i sängen med hotell lakan...wiihii..så mys! Sen har tankarna snurrat runt i mitt huvud idag. Trodde aldrig att jag skulle säga (skriva) detta, men jag saknar min hemstad! Jag saknar staden på ett vis,men mest saknar jag personerna där. Mina vänner och bekanta. Har ju på siståne lärt känna nya ansikten i den staden. Känner liksom..." varför gjorde jag inte det då jag bodde där?" Så typiskt. Nu när man åker hem så känns det som en tomhet i mig. Självklart vill jag hem till mitt hjärta och våra katter men det är tråkigt i längden och sitta i denna lägenhet dag ut och dag in, då jag är ledig. Har ingen längre att umgås med i denna stad. Mina sk vänner som jag hade en gångi tiden, dem har backat. Har kontakt med en fortfarande men vi ses sällan iaf. Hon har ju liksom sitt, sitt jobb, sina vänner och sitt liv. Jag vet att jag inte hela tiden kan umgås med henne. Det har jag full förståelse. Men dem andra då? Ja,om jag hade ett bra svar så skulle jag hasvarat på den frågan. Men ärligt talat så vet jag inte. Jag vet inte vad som har hänt eller VAD jag har gjort. Är det jag som person som inte gå hem hos dem? Eller är det att jag inte gillar att festa lika ofta som dem, har inte dem snyggaste kläderna eller har inte den smalaste midjan? Jag vet inte. Sen bli jag så jävla förbannad på mig själv,att jag ska va så feg! Tänk om jag har kunnat haft en hobby..en hobby som ex linedance. Det är nåt jag skulle vilja testa. Samtidigt då kunna lärt känna nya människor och skaffa mig en ny bekantskap. Men nä...jag är för feg :/Dels ställer jobbet till det lite för mig, så jag kan inte börja i den kursen. Sen är den en bit härifrån. Men men nu ska jag inte haka upp mig på det. Jag trivs med min kärlek och jag trivs med tillvaron så,men önskade att detta var i min gamla stad. Hade det inte varit för M:s jobb, så har han varit med till 100 % att flytta dit! Men men...få se vad framtiden har att ge. Känns skönt att få ha skrivit av sig lite och jag tänker lämna kommentaren öppen,bara för att se ifall nån törs lämna en liten kommentar.... Ha det bäst ni som läser detta och till er som verkligen betyder allt i mitt liv...LOVE YOU!! Ni vet vilka ni är!! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tessans Vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards