Alla inlägg under december 2009

Av Tessan - 30 december 2009 12:55

  

  

 

Hej alla glada och god fortsättning på er!

 

Nu var det längesen jag skrev i min lilla blogg. Har tänkt många gånger att jag ska uppdatera,men så har det alltid kommit något i vägen...(som vanligt)

Men nu ska jag göra ett försök!

 

Julen har nu passerat och den var jättemysig! Vi for först till mamsen och åt jättego julmat..och som vanligt så äter man så mycket att magen känns som den ska spricka! Men gott var det! :) Och brunkålen..mumma!

Vi hade julklapps utdelning innan vi åt. Vi fick en riskokare! haha..som man ska ha i micron..vilken grejj :)) Har inte testat den ännu men det blir.

Sen fick vi jättefina kökshanddukar och sånt är alltid bra att få,så tusen tack än en gång mamsen :)

Sen for vi vidare mot skogarna..det snöade en del men det gick bra..vi kom fram. Tomten hade redan varit där med julklappar men han hade tappat många efter vägen! Så lillgrabben i skaran,vart så glad att vi hade hittat en massa julklappar..då fick han ju öppna fler! :)

Vad vi egentligen gjorde,var att eftersom han tror så himla mycket på tomten,så stannade vi bilen och klev ut några gånger,för att låtsas plocka upp julklappar.. ( hihi ) ..och la sedan lite snö på dem.

Han hade en rolig kommentar när vi kom in..- "Men!,julklapparna är ju blöta!"

Då svarade svärmor honom "-Ja,men det är ju klart..dom har ju legat i snön!"

-"Okej,"svarade han och började öppna alla!

Kvällen fortsatte i lugnets tecken..vi öppnade de julklappar som vi hade fått av tomten. och som alltid,så är jag väldigt nöjd över allt jag har fått :)

 

Innan det var läggdags så hade lillgrabben en rolig kommentar igen..

Han gick runt runt och suckade..sen sa han -"Jag har fått så mycket julklappar,så jag vet inte vad jag ska leka med först!"...Haha..vi skrattade gott allihopa! :))

 

Imorgon är det nyårsafton. Här blir det bara lugnt. Vi kommer nog bara sitta hemma..äta en god middag och sen skåla in det nya året..med en kopp kaffe kanske..hehe..nä..det blir nog champagne :)

 

Önskar er alla ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År! 

 

Kram :)

Presentation


Tessans Vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards