Alla inlägg under december 2010

Av Tessan - 14 december 2010 21:23

....jag måste bara lägga ut en bild på snyggingen som vann Idol

förra fredagen   

  

 

Åh va han gjorde det bra! :)  Längtar tills skivan kommer ut och att man få lyssna länge på denna rock snubbe! haha :)

 

Ha de gött alla så länge :)

Av Tessan - 9 december 2010 14:20

Hallå på er!

 

Idag är det torsdag och jag sitter hos K. Är ledig och det är så skönt :)

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Båda har vi gjort oss i ordning som om vi ska ut på stan,men just nu sover lilla Elsa så vi måste vänta tills hon vaknar. Blir nog kanske en sväng på affären iaf..haha!!

 

Ja imorgon är det final på IDOL!! Spännande!!!! :)

Jag längtar så och jag hoppas på ett vis att Jay vinner.

Hejar och har hejat skarpt på honom. Ringt,sms:at varje fredag och är så glad att han är en av finalisterna.

 

Men....samtidigt så vill jag INTE att han ska vinna.

Nu tycker ni säkert att jag är knäpp,men lugn..jag ska berätta varför! :)

 

Jo,för varje Idol som varit hitills så har man aldrig aldrig hört vinnaren nå länge på radio,tv ect... alltid har det varit 2:an och 3.an som man har hört mest utav och som det har gått bättre för. Håller ni med mig?

Undantag är Agnes. Hon har kommit långt!!

Men dem andra då?? Daniel Lindström,Markus Fagerwall,Marie Picasso,Kevin Borg och sist Erik Grönwall??

Man hör ju inte så mycket om dem längre.

Och eftersom jag då vill höra Jay och följa hans resa genom musik världen,så hoppas jag att han blir 2:a ;)

MEN...det kan ske ett mirakel!!, det kanske kommer att gå lika bra för han,som det gjort för Agnes...who knows?!

 

Allafall...jag håller mina tummar iallafall att må bäste man/kvinna vinna! :) För Minnah är väldigt bra oxå :)

 

  

Presentation


Tessans Vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards