Alla inlägg under april 2012

Av Tessan - 25 april 2012 20:28

Äntligen så har jag loggat in på bloggen igen och dax för en liten uppdatering :)Såg nu att det var väldigt längesen sist jag bloggade,men som ni alla vet så ÄR jag dålig på att skriva ofta! Idag har jag inte gjort så mycket. Min bästa hälft for till Finland imorse med jobbet och kommer tillbaba på fredag. Så han väckte mig imorse 06:20! Jag sa igår till han " Du kan ju väcka mig imorgon innan du far" Så när jag vaknade till frågade jag " Är du påväg? "..." Nä,svarade han..jag ska äta frukost nu" !! What???...varför väcka mig denna tid då,tänkte jag. Men jag somnade om och vid 07:30 innan han skulle fara så väckte han mig igen...sötgubbe <3Så istället för att kliva upp då,så somnade jag om...igen! Det skulle jag inte gjort, för jag sov till 10:30...inte bra. Men upp och göra lite frukost och en kopp kaffe. Jag blir så tung i huvudet och ögonen då jag sover för länge. Sen tog jag och rensade litegrann i sko skåpet vi har. Man har typ slängt in skor ,så nu ville jag försöka få liiite ordning. Bra blev det inte men det blev bättre iaf :)Nu sitter jag här i soffan i min underbara gosiga One Piece och har tänt en massa ljus med en doft från partlite..åh det luktar sååå gott :)Och som vanligt så är det inge och se på tv:n ,så det bli att glo in i den lilla dumburken ( datorn )Önskar er en trevlig kväll :)Ps: PUSS på dig mamma <3

Presentation


Tessans Vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards