Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Känner mig ganska stark

Av Tessan - 19 januari 2012 10:06

Go förmiddag på er!


Vilket snöoväder det är idag. Det har nog snöat i stort sett hela natten. Traktornerna här utanför har nästan åkt skytte trafik här, för att så fortast möjligast få bort den värsta snön på vägarna.


Ja gårdagen va jobbig. Men den inre kraften hjälpte mig, samt alla mina böner upp till mina kära. I början så kändes det som om jag skulle spricka av nervositet! Så när jag fick frågan av chefen " vad är bemötande för dig", DÅ brast det!

Tårarna rann och jag kunde inte hejda dem. Men efter en stund så gick det över, jag började få kontrollen tillbaka. Chefen och en arb.kamrat kom till mig och vi små pratade en stund innan vi gick tillbaka in till dem andra.

Efter ett bra tag så kunde jag inte hålla mig,utan frågade min arb.kamrat vad det var so gjorde att det vart som det vart den dagen...

Vi diskuterade och tillslut så hade vi rett ut allt. Jag gav henne en kram och jag tror att det hjälpte nog en del.

Sen kändes det som om en stor sten föll från mina axlar. Allt blev mycket bättre och jag kände mig både lättat och en aning starkare. Det kändes som om dem där uppe klappade mig på axeln och berömde mig   


Sen var det bara hem ( till K ) och göra middag. Väldigt lätt middag...korv m bröd..haha!! Vi var båda lata och jag va trött efter mötet.

Sen iväg på nästa möte som var till strax efter 21.


Så när jag väl kom tillbaka till K, så var jag så slut i huvudet men ändå så lättad. Mötet på morgonen gick bra och likaså mötet på kvällen  


Så för att vakna lite till liv, så satte vi oss och såg Paranormal Activity!!...Fyyyy faaaan säger jag vilken film! 



  





 

Vi skulle ju se den häromkvällen men K ville inte riktigt, så den kvällen blev det Dream House då. Och den va bra! Sevärd absolut :)


  



Nu ska ja fortsätta dricka mitt kaffe innnan det blir för kallt.


Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessan - 7 maj 2012 23:04

Go kväll på er ni som läser :)Hoppas ni har haft en bra dag/kväll. Här hos mig har det varit lugnt som vanligt. M har jobbat och jag har plockat med tvätten,disken. Bäddat rent i sängen med hotell lakan...wiihii..så mys! Sen har tankarna snurrat ru...

Av Tessan - 25 april 2012 20:28

Äntligen så har jag loggat in på bloggen igen och dax för en liten uppdatering :) Såg nu att det var väldigt längesen sist jag bloggade,men som ni alla vet så ÄR jag dålig på att skriva ofta! Idag har jag inte gjort så mycket. Min bästa hälft for ...

Av Tessan - 25 januari 2012 13:53


                       Idag är det en städ och tvättdag! Har varit ned med 3 tvättar och snart ska jag ned med 4:e och sista tvätten för idag. Har ingen tanke på att stor städa idag men plockar bara undan det värsta. disk och dyl. Min älskade...

Av Tessan - 20 januari 2012 12:31


                   Idag är det äntligen fredag och man är ledig! Har nyss tagit mig en dusch och ska strax ta andra koppen kaffe för idag. Sen har jag en fundering på att gå ut och skotta fram bilen. Det har kommit så himla mycket snö och det sn...

Av Tessan - 17 januari 2012 20:19

att uppdatera bloggen!   Det var ju längesen igen, som vanligt men ska väl försöka få in ett litet inlägg.     Ja,nu har julen och nyår passerat och ett nytt år är här!  2012     Dagen innan julafton så for vi hem till mor och hade lill...

Presentation


Tessans Vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards