Alla inlägg under oktober 2009

Av Tessan - 20 oktober 2009 15:26

Nu var det längesen igen. Hoppas att mina trogna läsare finns kvar och väntar,

trots att det dröjer länge mellan varje inlägg.

Ja,det är inte mycket som har hänt just så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.

Hösten är snart slut och vintern på väg. Härom kvällen snöade det lite då vi var upp

till svärföräldrarna och hälsade på.

 

Men det övergick sedan till snöblandat och sen bara regn! Så vi fick ta det väldigt försiktigt

då vi skulle åka hem. Det var halt på vissa ställen men det gick bra.

Vinterdäcken är då på :) Men jag tror att det blir mycket buss ändå nu sen när

vintern har kommit på riktigt. Känner jag mig rätt,så kommer jag inte vilja köra så ofta.

Lär nog lämna bilen i Sollefteå. Det är rätt så okej att åka buss oxå. Det stör mig inte.

 

Appropå bil...jag funderar på att ev byta bil. Min bil har snart gjort sitt,känns det som.

Hon har gått rätt långt men jag känner i hjärtat att det kommer bli svårt att släppa

hon..haha! Nog för att det är "bara" en bil,så är det min bil..min black beauty :)

Men vi får se hur det blir. Har kollat runt lite och en passat är inte helt fel. Rätt fin bil.

Jag lär nog uppdatera framöver på hur jag ev kommer att göra.

 

Nu sitter jag och väntar på att gubben ska komma hem. Lör väl ska åka och handla nå

och försöka få ihop nån god middag.

Känner oxå nån sorts förkyldning i kroppen. Den vill som inte bryta ut,utan man känner sig matt

och dåsig liksom. Få hoppas på att det inte bryter ut..vill inte bli förkyld.

 

Igår kväll så kom svärföräldrarna och skulle sova över tills idag. Dem for imorse med bussen vid

6.30 till Sthlm. sen ska dem iväg med båten över till Riga. Vilken resa! Jag hoppas dem får det trevligt och det ska bli kul när dem kommer hem och berättar allt dem sett och varit med om. Plus allt dem köpt,ska

bli kul att se..hihi :)

 

Kram på er!

Presentation


Tessans Vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards