Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Sorg i mitt hjärta :(

Av Tessan - 24 juli 2011 00:19

Tårarna rinner ner på mina kinder och det känns som om jag inte har någon som helst kontroll över dem. Det känns tomt och man undrar hela tiden...varför?


Min älskade svärfar somnade in igår efter en kort tids sjukdom.

Han lämnar efter sig ett stort tomrum som sträcker sig från jorden till universum. Man undrar hela tiden,varför?..varför skulle detta hända??

Han som var en sån underbar person på alla sätt och vis och hade ett sånt stort stort hjärta av guld. Men denna elaka cancern tog han ifrån oss och det känns så tragiskt! Så jobbigt! :(

Men nu har han inte ont,all den smärta är borta och jag hoppas han har det bra där han är nu.


Vi hade ju så många planer och ideér på saker som vi skulle göra framöver. Du och M skulle ju ta motorcyklarna medans jag och S skulle ta bilen och fara ut på utflykter. Skoter åkning i vinter och mkt mkt mer.


Ja,detta är så jobbigt för oss alla :( Jag tycker så synd om min älskade svärmor som har tappat sin kärlek,sin stöttepelare (som vi säger) ,sin vän. Dem va så himla fin och go tillsammans   

Sen är det M,mitt älskade hjärta. Som inte bara har tappat sin pappa..han har tappat sin bästa vän :( Mitt hjärta gråter när jag ser han så ledsen. Det band som dem hade mellan varann,kan ingen ta ifrån.


Vi får ta hand om varandra och tänka på alla dessa underbara fina minnen som finns kvar och som aldrig försvinner!


Älskade svärfar...VILA I FRID

 

När vi förlorar någon vi alla måste sörja
Ett nytt liv utan dig vi alla måste börja

Ett liv där du inte längre finns
Men dig med kärlek vi alltid minns

Ditt minne lever vidare med oss varje dag
I våra egna liv vi nu får ta tag

För att sörja kommer vi alla få göra igen
Tills den dag vi ses igen



                              

                                              VI SAKNAR DIG   






 
 
Ingen bild

Kickan

24 juli 2011 07:20

Åhh älskade vännen så fint du skrivit! Ja tårarna rinner från ens kinder å kan knappt förstå att de har skett! Det lilla jag träffade honom fick man sig en bild av honom att han va den goaste människan man träffat på länge! Kramar till er alla <3 <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tessan - 7 maj 2012 23:04

Go kväll på er ni som läser :)Hoppas ni har haft en bra dag/kväll. Här hos mig har det varit lugnt som vanligt. M har jobbat och jag har plockat med tvätten,disken. Bäddat rent i sängen med hotell lakan...wiihii..så mys! Sen har tankarna snurrat ru...

Av Tessan - 25 april 2012 20:28

Äntligen så har jag loggat in på bloggen igen och dax för en liten uppdatering :) Såg nu att det var väldigt längesen sist jag bloggade,men som ni alla vet så ÄR jag dålig på att skriva ofta! Idag har jag inte gjort så mycket. Min bästa hälft for ...

Av Tessan - 25 januari 2012 13:53


                       Idag är det en städ och tvättdag! Har varit ned med 3 tvättar och snart ska jag ned med 4:e och sista tvätten för idag. Har ingen tanke på att stor städa idag men plockar bara undan det värsta. disk och dyl. Min älskade...

Av Tessan - 20 januari 2012 12:31


                   Idag är det äntligen fredag och man är ledig! Har nyss tagit mig en dusch och ska strax ta andra koppen kaffe för idag. Sen har jag en fundering på att gå ut och skotta fram bilen. Det har kommit så himla mycket snö och det sn...

Av Tessan - 19 januari 2012 10:06

Go förmiddag på er!   Vilket snöoväder det är idag. Det har nog snöat i stort sett hela natten. Traktornerna här utanför har nästan åkt skytte trafik här, för att så fortast möjligast få bort den värsta snön på vägarna.   Ja gårdagen va jobb...

Presentation


Tessans Vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lilla gästboken :)


Ovido - Quiz & Flashcards